Συχνές Ερωτήσεις

Aπαντήσεις στις πιο συχνές σας ερωτήσεις

Διαβάστε απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα πελατών μας. Αν δεν βρείτε την απάντηση στο δικό σας ερώτημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Γενικά

1. Ποιο είναι το πλησιέστερο στην περιοχή μου κατάστημα ENA;

Μπορείτε να το βρείτε εύκολα στην ενότητα ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ KATAΣΤΗΜΑ ΕΝΑ , όπου μπορείτε να αναζητήσετε τα καταστήματα είτε μέσω του πεδίου εύρεσης καταστήματος, είτε μέσω του χάρτη.

2. Πότε θα ανοίξει κατάστημα ΕΝΑ στην πολή μου;

Η εταιρία αναπτύσσει το δίκτυο των καταστημάτων της ανά την Ελλάδα. Η επιλογή των νέων καταστημάτων αποτελεί συνισταμένη πολλών παραγόντων όπως ανάλυση της αγοράς, ανάγκες και προτάσεις του καταναλωτικού κοινού. Αν έχετε κάποια πρόταση για νέο κατάστημα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Ανδρέα Κοροβέση Υπεύθυνο Επέκτασης & Ανεύρεσης Ακινήτων στο akorovesis@ab.gr

3. Tι είναι η Κάρτα ΕΝΑ PROFIT και τι μου προσφέρει;

Eίναι η κάρτα προωθητικών προνομίων της ΕΝΑ Food Cash & Carry, με την οποία μπορείτε να γίνεστε αποδέκτης προσφορών με συλλογή πόντων ή προσωποποιημένες προωθητικές ενέργειες με τα ανάλογα οφέλη. Όταν συγκεντρώσετε 2000 πόντους παίρνετε μία δωροεπιταγή 20€ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε επόμενες αγορές σας.

4. Πως μπορώ να βρω δουλειά στην ΕΝΑ;

Συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά την αίτηση στο http://www.abcareers.gr/form.asp.

5. Ποιοι είναι οι προμηθευτές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της ΕΝΑ και γιατί οι τιμές είναι χαμηλότερες από τα επώνυμα προϊόντα;

Στόχος της ΕΝΑ Food C&C είναι να παρέχει στους πελάτες της υψηλής ποιότητας προϊόντα σε χαμηλές τιμές, με συνέπεια. Η ENA συνεργάζεται με τους προμηθευτές εκείνους που καλύπτουν τα παραπάνω στάνταρ. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προέρχονται από γνωστούς προμηθευτές με μικρή ή και καθόλου διαφορά όσον αφορά τα συστατικά του και χωρίς να επηρεάζει επουδενί την ποιότητα ή τη γεύση. Οι εταιρείες που αναπτύσσουν επώνυμα προϊόντα επενδύουν χρήματα σε διαφήμιση και έρευνα για την ανάπτυξη των προϊόντων τους με αποτέλεσμα να φαίνεται στον τελικό αποδέκτη/καταναλωτή. Επειδή τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν επωμίζονται τα έξοδα της έρευνας και της διαφήμισης, δίνουν τη δυνατότητα να πουλήσουμε το προϊόν σε χαμηλότερες τιμές. Επιπλέον προϊόντα της ΕΝΑ όπως PRIVA & VETTO έχουν ακόμα καλύτερες τιμές γιατί οι διαπραγματεύσεις και η αγορά γίνονται σε επίπεδα Ομίλου AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ.

6. Αν είμαι δυσαρεστημένος με ένα προϊόν, μπορώ να το γυρίσω πίσω;

Φυσικά. Αν και τα προϊόντα μας έχουν πολύ υψηλά πρότυπα ποιότητας οι παρατηρήσεις σας είναι πολύτιμες για μας. Αν διαπιστώσατε κάποιο ελάττωμα σε κάποιο προϊόν που αγοράσατε από τα καταστήματα ΑΒ το επιστρέφετε άμεσα στο κατάστημα. Το κατάστημα το τοποθετεί σε ειδική κόκκινη τσάντα για επιστροφή στο Τμήμα του Ποιοτικού Ελέγχου από όπου το εντοπισμένο πρόβλημα διερευνάται με προσοχή και το αποτέλεσμα γνωστοποιείται εντός λίγων ημερών.

7. Tι να κάνω αν δεν μπορώ να βρω ένα προϊόν στο κατάστημα που επισκέπτομαι;

Μπορείτε να τηλεφωνήσετε στην Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας, 18 202. Θα καταγραφεί το αίτημά σας και θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ένταξής του στην ποικιλία του καταστήματος.

8. Γιατί σταματάει η διάθεση κάποιων προϊόντων;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να σταματήσει η διάθεση κάποιου προϊόντος στα ΕΝΑ Food Cash& Carry.

1) Τα συγκεκριμένα προϊόντα παρουσιάζουν κάμψη στη ζήτηση και αντικαθίστανται από άλλα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις των πελατών

2) οι ίδιοι οι προμηθευτές τα αποσύρουν και τα αντικαθιστούν με νέα.

3) Στη συνεχή αναζήτηση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της ΕΝΑ αλλά και διασφάλιση ικανού περιθωρίου κερδοφορίας για τους πελάτες μας, ο Όμιλος βρίσκει μια νέα πηγή προμήθειας με ελκυστικότερη σχέση ποιότητας - τιμής

9. Πώς μπορώ να δω τις προσφορές;

Ο τρόπος είναι απλός! Μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες προσφορές πηγαίνοντας στην ενόντητα «Προσφορές». Εκεί θα βρείτε το τρέχον 15νθήμερο έντυπο, τις προσφορές του Facebook αλλά και ειδικές προσφορές μεμονωμένων καταστημάτων.